Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, May 1

Pon Pon Pon

Bapaku Pulang Dari Kota
Bapaku Belikan Kereta
Kereta Kecil Warna Merah
Boleh Ku Bawa Ke Sekolah

Pon, Pon, Pon, Pon, Pon, Pon, Pon
Kereta Kecil Ku Berbunyi
Marilah Adik Mari Naik
Boleh Ku Bawa Jumpa Nenek
haha . korang ingat lagi tak lagu ni ? lagu zaman kita comel-comel hingusan gitu . hehe
sebenarnya saja nak beritahu , ayah aku benarkan aku bawa kereta hari nie ! wee ~ seperti biasa ayah aku akan duduk sebelah memerhatikan aku . bawa ayah aku jenjalan gi pengerang + rumah nenek . kereta boleh mengaum pulak masa nak naik bukit . malu beb ! haha . nasib baik cuma ada 2 orang macik ja kat situ . hehe 
8/10 . okay la tu . aku cuma kena practise kawal clas dengan minyak . maklumlah dah nak dekat setahun kot aku tak drive .

i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. alamak, dah lame xnyanyi lagu ni hehe

    http://ehfarahin.blogspot.com

    ReplyDelete