Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, March 3

seram lawak

sengal ! 
rumah hantu Kolej Burhanuddin Helmi . 
si Amal nak sangat masuk , so aku dengan Anis teman la . padahal hati masing-masing dah kecut . tambah-lambah lagi aku yang memang penakut ni .
mula la sesi tolak menolak untuk masuk . seram juga . sampai satu part tu hantu muncul & tunjuk jalan ke "kawasan" lain . tiba-tiba handphone aku bunyi lak . aku pun berhenti dan cakap, "ehh jap ye, handphone bunyi ." aku pun angkat la . mesti hantu tu bengang kan hehe . kengkawan aku dah gelak-gelak . but at least boleh kurangkan sikit rasa takut tu kan hehe . 
then sambung semula sesi menjelajah rumah hantu tu . dengan musik dan decorationnya memang okay aku takut . hantu-hantu tu pulak main terjah-terjah , merangkak bergantung semua . sampai aku pun keluarkan ayat ni, "don't touch-touch, ayah aku marah okay !" . hantu tu pulak kena marah dengan aku . padan muka !
last-last bila Amal dah lambat sangat, aku pun dah berani sikit, aku meluru cari pintu keluar . aku malas lama-lama sangat kat dalam sana . keluar je terus ada orang snap gambar . ayoyo memang nak kena penampar mamat tu . 

bila ingat balik macam kelakar pulak . kawan-kawan aku asyik ulang balik je ayat aku . sengal gila hahaha

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment