Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, April 25

ketidakpuasan hati

alhamdulilah selesai juga midterm exem aku . walaupun tak selancar yang aku harapkan tapi semoga dipermudahkan semuanya . sekarang masa untuk kita bertawakal, bak kata mak aku . cuma nak cerita sikit pasal exem yang last . statistik . aku rasa ramai juga yang meroyan bila kuar dewan exem . soalan dia memang pehh pehh la .

yang buatkan aku lagi rasa nak meletop, habis je exem kena pi meeting usahawan pulak . ingatkan ada hal emergency sangat sampai meeting takleh tangguh hari lain nak kena buat malam tu juga . rupanya nak cakap pasal penangguhan lagi lawatan ke indon . masuk kali ni dah 3 kali tunda taw . kalau macam ni la gayanya, memang aku tarik diri . dan paling aku bengang bila kena jualkan barang orang . aisshhhh yang kau ngada-ngada nak beli bundle benda alah tu pehal . dah tu nak minta kiteorang jualkan bagi pihak kau, untung semua kau dapat. kami dapat apa? komisen?? jangan mimpi la dapat . duit komisen aku design baju sampai popular 1 ukm kau takde pulak nak bayar kan . padahal untung banyak kot . nak cakap design tu kau yang design sendiri . gitu? tau la kau budak master, kau ingat aku lapang sangat la macam kau sampai nak jual-jual ni? aku banyak assignment tutorial nak kena buat . geram tau !

dan untuk korang pulak, ewah ewah mentang-mentang aku baik, korang nak ambil kesempatan pulak . agaknya manusia memang macam ni kot . macam parasit gitu . ambil benefits atas orang lain . berpada-pada la kakak abang adik oii . memang aku dah lama makan hati dengan korang . tapi sejahat buruk aku pun aku takde buat macam apa yang korang buat kat aku, sekarang aku bukan syairah yang korang boleh senang-senang nak pijak kepala k . everything changesd so do i . aku dah tak kuasa nak layan drama korang tu .




i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment