Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, July 16

PERMAJ lagi

Salam 7 Ramadhan . kiranya dah seminggu kita berpuasa kan . 

nak berkongsi cerita . selasa lepas aku berpeluang pergi Parlimen . drive ke sana dalam keadaan hujan lebat, cuak okay . serius masuk sana memang berprotokol habis . appoinment pukul 12 tapi last-last pukul 4.30 baru dapat jumpa . maklum la mereka sedang bersidang . sepanjang nak tunggu tu dari lepak dekat dewan makan, then ruang berehat, then surau last sekali library . nasib baik ada ramai student yang jadi prantis kepada yb . boleh la aku look around hahaha . kira lewat petang juga sampai UKM semula . apapun memang pengalaman baru :)


then jumaat lepas aku pergi Parit Sulong, Batu Pahat . gigih drive dari UKM dalam puasa . first time drive di highway . hebat gak aku ni 2 jam 40 minit dah sampai sana . ni gegara untuk handle program di sana . nak pergi jumpa ahli parlimen tengok dewan tempah catering , cari iman semua . aisshhh banyak la kerja . tido rumah abang acit, senior tahun dua . serius rumah dia best sebab rumah dia ala-ala rumah sob . memang terasa kampung habis la . toilet kat luar . pepagi or memalam kalau nak pergi mesti pergi bertiga . dah malam cerita DO RE MI tau dok beratur luar toilet haha . mak dia buat sambal goreng pedas perkh best . laju je makan . yang lawaknya adik si acit yg bongsu lelaki dan sebaya aku rupanya hee . behave elok-elok syairah hahaha . balik tak larat nak drive so minta kak nisa yang drive hee . apapun semoga dipermudahkan program itu berlangsung .



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment