Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, February 10

Sepetang Bersama


fuyooo macam tak percaya je aku naik kuda . hahaha selepas 21 tahun inilah kali pertama aku naik dan memanja dengan kuda . sebab tu memasing buat muka . nama kuda ni Bronco dan berusia 21 tahun k , jangan memain sebaya aku nie hehee . semua nie gegara sepupu aku yang pakai baju petak merah nie la , dia jadi volunteer dekat pusat kuda UTM . pe lagi aku pun tumpang sekaki la .

banyak benda sebenarnya aku dapat belajar , kuda ni macam manusia juga , perlu dijaga dan dimanja . respect la pada siapa yang kerja sini , kagum betul aku .

btw gambar yang ada 4 orang tu , adik-adik yg lelaki tu memang hebat terutama yang pakai baju hitam . ehh kenapa panggil adik? sebab mereka muda dari aku laa :)




i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment