Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, October 8

uptodate

Ya Allah, dah lama rasanya aku tak menulis. disebabkan tadi siang aku dah membersihkan habuk dan taik cicak kat bilik, sekarang aku nak bersihkan habuk kat blog ni pulak *cewah* . hai korang, apa khabar, sihat? cehh acah-acah macam ada orang nak  baca je kan blog kau ni hahaha. btw rasanya belum terlambat kot nak wish HAPPY OCTOBER dan SALAM AIDILADHA untuk semua :) kejap je dah masuk bulan 10 , bulan depan 11 lak pastu 12 . cepatnya masa berjalan =_= .

perkembangan diri sendiri? hmm banyak ni. Belajar : makin sibuk. tesis + assignment + cari tempat untuk latihan industri. ni la ciri-ciri budak 3rd year. ehh final year dah aku? hahaha *sambil lambai tangan macam miss world* . Persahabatan : biasa la kalau tersentap terasa termenggata terkutuk terbuli dan semua yang terr lah. kawan datang dan pergi, tapi aku dah tak kisah. always lone ranger kahkah. Kewangan : orang berkata "kau ada duit ke?" . aku balas dalam hati "kau ingat aku miskin ke" . alhamdulilah bersyukur dengan rezeki yang ada. Percintaan : aku dah ada boypen. laa la laa kbai.

biasa la jatuh bangun tergolek terbalik . hidup ni tak seindah dan tak semudah yang dibayangkan. berharap terus kuat dan mara ke depan . terima kasih kepada mereka yang sentiasa ada disisi memberi semangat . k la, dah tak pandai nak mengarang ayat pepanjang, aku belajar lukis keluk je sekarang huhu

till then ,
1240am
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment