Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, September 4

malu la sikit

aku start dengan apa yang berlaku malam tadi k . aku anta akak aku naik bus kat Sanggar . memang tempat bus Transnasional Adik-Beradik & sebagainya berhenti . pukul 10 malam bus trans pun datang (bus akak aku) pastu  ada la orang call driva bus tu tanya kenapa bus tak sampai sampai lagi . driva tu cakap la dia dah sampai , kat sanggar . rupanya budak boy tu tunggu kat stesen bus baru . bila datang sanggar family budak laki tu terus serang driva bus marah marah . asal tak tunggu kat stesen bus baru . memang tegang suasana . aku tengok dengan penuh minat . hehe . tambah tambah family tu ada orang tua ikut (mak budak laki tu kot) so faham faham je la mulut orang tua macam mana . bukan tu je , anak anak perempuan makcik tu yang pakai ayu ayu berbaju kurung bertudung lilit lilit terus nampak tak ayu . hei malu la sikit . dah korang yang salah tempat . pastu nak marah marah pulak . tak malu ke nak gaduh gaduh . ramai orang tengok la . senang senang je kata driva bus tu b0doh . sapa sebenarnya yang b0doh ?? pikir la sendiri ye =)

alhamdulilah bus selamat sampai terengganu . selamat kembali belajar ye CIKGU HIDAYAH ;)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment