Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, September 26

Wedding Day



ahad lepas 25.09 wedding kazen aku . selamat pengantin baru kak ayang . hari sabtu petang ayah aku datang amik . masuk je kereta wish happy birthday dekat ayah aku . sweet kan ? hehe . malam pergi rumah kazen aku . dia tengah pakai inai . apa lagi aku pun tumpang la setangan . haha . ngada ngada kan . duduk borak borak dengan kazen kazen aku . ketawa ketawa . dah lama weyh tak rasa macam ni . maklumlah semua dah besar . 
malam ada karoke . disebabkan dah tak tahan dengar lagu lama , aku and the geng (kazen2 aku) serbu tempat karoke . hambik kau . berbelas juga lagu kitaorang nyanyi . release tension . haha . yang sweetnya aku pilih lagu DEALOVA nak nyanyi . sekali kazen aku lelaki nyanyikan lagu tu . terkejut bagai la . sebelum ni memang aku JARANG JARANG giler tegur bual dengan dia . tapi malam tu boleh TERberbual pulak . suaranya waduh mendebarkan . haha keGATALan sungguh . pukul 12 pergi dewan kemas kemas dan buat hantaran . 
next day , aku selaku photographer tak bertauliah menjalankan tugas . ofcourse la muka aku yang paling banyak . hehe . kak ayang cantik sangat . mukin sebab dia jarang makeup dan pakai speck . jadi bila dia pakai lens dan makeup , cantik sangat . abang fid pun ensem . tapi dia susah nak senyum . penat nak cari pic dia yang senyum . banyak lagi aku nak tulis tapi penat pulak nanti nak baca . yang penting hujung minggu aku best ! congrats again =) 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment