Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, October 22

Dear Blog

Dear Blog ,
aku selalu menjadi pendengar yang setia tapi bila aku nak bercerita sepertinya takde siapa yang sudi mendengar , jadi aku cerita dekat sini sahaja okey  . cerita seminggu yang terpendam . entah kenapa aku rasa lain sangat minggu ni . kadang kadang sensitif yang teramat sangat . kadang kadang tak ambil kesah langsung .aku pun tak paham dengan emosi aku sendiri .

Dear Blog ,
aku terasa giler dengan budak kelas aku ni . entah kenapa nak kedekut sangat . mereka ingat lecture tu HAK MILIK mereka sorang ke ? please la , lecture kesayangan korang tu , yang korang asyik panggil "abang" just anggap korang students dia je . btw dia dah KHAWIN la . tak perlu la nak CEMBURU sangat bila 'abang' kesayangan korang itu terperasan kewujudan aku . aku sikit pun tak rasa nak rembat dia dari korang . entah pape je korang ni . aku ada je point nak sakitkan hati korang , tapi malas la . buang masa je nak balas dendam kat korang . sekian

Dear Blog ,
aku masuk tekwando . seperti biasa tak semua ahli kumpulan kita tu okey . geram gak aku kat minah ni . tau la kau dah black belt tapi tak perlu la kerek sangat . kau cakap orang lain tak betul , padahal pergerakkan kau pun bukan betul sangat . nak suruh orang fokus tapi diri sendiri hampeh . aku ingat kau kuat la , tapi lembut rupanya . nasib baik aku sabar , kalau tak kaki aku memang dah kena kat muka kau . btw aku memang tak puas hati bila korang nak bagi aku belt putih , budak yang tak ada basic korang bagi belt merah , kuning , hijau , biru . apa kes ?? at least bagi la best yang setaraf dengan ilmu aku . korang pun nak ke pakai belt putih ? mesti la tak nak kan . so please betulkan diri sendiri sebetul betulkan orang lain .

Dear Blog ,
banyak lagi aku nak cerita tapi tak terluah . kalau ada masa aku cerita lagi . bye ~
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment