Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, October 7

hatiku Bengkak !

isnin . sumpah aku tension giler . story start macam ni . group aku (9 orang) kena present buat powerpoint untuk subjek Business . tapi mereka yang ditugaskan untuk buat powerpoint (PP) tu macam buat tak tahu ja . so aku dengan baik hati buat la PP tu sorang sorang . bengkak gak hati pasal mereka tak tolong aku .
then ada la orang yang sepatutnya tolong buat sama menegur aku dengan nada tinggi . "asal syairah buat tak beritahu?" "suka macam tu tau! kita tak suka la" dan banyak lagi . peh hati wa dah panas ! untung aku buat tau tak . nak harapkan korang yang buat memang berzaman la . lagipun kalau korang betul betul nak buat , asal kena tunggu aku , start je la dulu . apa susah ?? aku mula just tulis je , nanti animation background semua nak suruh korang buat . j
awapan yang diterima , "bukan tak nak buat, laptop kita takde software powerpoint la" . tu maksudnya nak aku finishkan sampai habis la ni ? ok fine ! bila aku yang buat membebel pulak . ni la manusia , asyik merunggut tak pandai bersyukur . haha .
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment