Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, November 3

banyak cerita nak update . sila jangan jemu baca :)

1. sorry la . tak tahu kau betul-betul suka dia . dia lecture aku . aku student dia . itu je . kau tak perlu cemburu sangat sampai nak jadi musuh aku . btw kau tau tak dia dah kawin ? ofcoz kau tak tahu kan . aku tau kau bukan nak sangat tegur aku . sekarang ni suka hati kau la nak kawan aku ke , nak ajak geng-geng kau pulaukan aku ke , aku dah tak heran la :)

2. exem ! minggu yang stess kot . target aku nak dapat 4FLAT . tak pun 3.50 ke atas . sekarang exem dah selesai , masa untuk bertawakal =)

3. sekarang aku dah kat rumah . cuba mengisi masa 3 hari dengan sebaiknya . rasa macam tak sempat nak luangkan masa dengan kengkawan aku . tapi aku akan cuba usahakan . saya nak jumpa awak juga

4. sekarang aku dah kuat makan . gemok itu comel =)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment