Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, November 20

sem baru azam pun kena baru

okey . nak mengupdate sikit .
aku budak semester 2 ! yeah bangga tak bangga tak ? haha
so lepas ni aku dah berazam
tak mau dah main main study last minit tak buat homework berangan lebih
kalau kawan kawan aku nak ignorekan aku, aku dah tak kesah
matrik tempat untuk study bukan tempat nak cari kawan BFF soul mate bagai kan ?
dan paling penting aku tak nak dah buat benda bukan bukan
stop hurting myself :)
tahun 2011 tak banyak benda yang membanggakan aku . tahun yang tak menyeronokkan . korang setuju tak?
nampaknya kena kuatkan semangat untuk berubah menjadi yang lebih baik dari sebelumnya (:
doakan aku berjaya k !

19/11/2011 
 exem MUET . terbaik BEST soalannya . ni aku dah jawab , masa untuk bertawakal pulak . 
can't wait for my PSPM and MUET result ! wee ~

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment