Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, January 17

BIRTHDAY girl JATUH tergolek


already SWEET 9TEEN .. sweet lg ke? lantak la , yang penting aku memang sweet . hehe ..

roomate aku buat birthday surprise . terharu giler aku . aku tak sangka dyorang akan buat macam tu . first time orang buat birthday surprise untuk aku . sebelum ni aku yang akan rancang sendiri , beli kek sendiri , hehe . 

irra .. sisi .. syaz .. THANK YOU SO MUCH ! "kek secret resepi" buatan sendiri korang memang sedap . thanx juga untuk kad ucapan tu :)

ofcoz la main calit krim . nak kenakan orang punya pasal , aku lari tak perasan lantai licin jatuh tergolek depan pintu bilik . haha . apa pun , tetap fun ..

time kat kelas , agak terkejut juga c0z classmate aku buat kad ucapan & nyanyi untuk aku . walaupun simple tapi aku memang terharu sangat . thanx korang . syukur hubungan kembali seperti dulu :)

terima kasih kepada semua yang mengewish birthday kat aku . aku amat hargainya . semoga korang sentiasa dalam rahmat-Nya :)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment