Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, January 16

quiz BI .. reading .
petikan pertama berkaitan yogurt .. petikan tu membuatkan aku teringin nak makan , nampak sedap je , terliur tu .. then mula la teringat kat syg aku . dia makan comot .. comey :) mula la senyum sorang-sorang , hehe . disebabkan aku teringin , aku beli juga 1 . my coment : not bad la ..

petikan kedua berkaitan friendship .. story tu membuatkan aku tetiba touching . sebabnya story tu macam kisah aku dan iqa . berjauhan , lost contact .. aku tiba-tiba rasa sebak . i miss her so much . maybe betul kata kau , kita dah tak macam dulu . jarak dan masa mengubah kita . aku amat berharap kita seperti dulu .. i really wish . take care my friend ..

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment