Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, June 20

5760 jam

semua ni bermula dari hari sabtu lepas . thank you a lot Nadia, if tak kerana kau, aku tak jumpa dia . ehh sapa dia? complicated juga sebenarnya nak citer hahaha . dia someone yg datang UKM sebab ada pertandingan bola . kenal secara tak sengaja . dia sabahbahh . dah kerja . tak la ensem mana tapi sedap mata memandang . like my friend said, "sebenarnya.. tak dapat dinafikan, football player tu sangat hot and cool at the same time" . hahaha okay aku no komen . tup tup jumpa , sebab aku dan dia tak percaya berkawan guna cechat ni . nak jumpa sangat kan , jumpa la . 

okay memang kelakar . baru jumpa tapi gaya macam kawan lama yang dah lama tak jumpa . ada je benda nak borak . memang asyik nak ketawa je la . cerita cerita kau memang sangat bombastik . untung la orang hott . tapi serius sumpah tak percaya aku berkawan dengan kau , sebab mungkin faktor umur kot . tapi dah kau selamba, aku pun selamba je la . hahaha 

thanks la sebab menjadikan hari exam aku tak boring sangat . thanks juga sebab belanja aku haha nampak tak motif tak situ hee . mungkin kenal kau tak la teruk sangat kot . apapun semoga kita bertemu lagi , insyallah . goodluck dengan game kau . 

tema lagu untuk minggu ni . 5 Tahun Saja by Haida . 
kenapa pilih lagu ni ? sebab itu lagu kami :)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment