Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 26

Coming Soon


nampak tak tarikh tu bila, Jumaat ni tau tak . sebab tu la aku kena balik UKM awal . hurm sedih pedih ! tapi takpe la demi komitmen 7/10 yang aku cakap tu, kena la berkorban sikit . 
semoga induksi ni tak sekejam yang diuar-uarkan oleh senior . tak sanggup weyh kalau kena macam tu .
Semoga perjalanan kursus 3 hari ini berjalan lancar dan dipermudahkan oleh-Nya
Cemerlang Bersama Johor !


ehh jap jap . kenapa ada banner ni ? hurm kalau bernasib baik korang akan jumpa aku di stadium . haha bapak la nak tengok bola dekat stadium . dekat tv pun aku tak layan . takpe la, ada orang nak sponser tiket free, aku gi je la . bukan apa pun kan . tu pun kalau takde pape hal la kan . amin

LUASKAN KUASAMU !


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment