Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, January 1

New Year


Alhamdulilah masih berkesempatan untuk bertemu di tahun 2014 . orang teruja nak sambut , aku malam tahun baru dah tido awal , penat + tak sihat . tapi tak kisah la , tahun baru je pun .
bercakap tentang tahun baru , tentu ramai orang akan pasang niat , azam , impian baru kan . kalau tanya aku , hmm ada ke wishlist baru ? macam takde je kot .
cuma aku harap tahun 2014 ni menjadi titik permulaan untuk aku berubah menjadi lebih baik . bukan nak cakap aku tak baik sebelum ni , tapi tak salah kita nak perbaiki diri kita, dari baik menjadi lebih baik . pastu kalau boleh nak solat awal waktu  , sebab abah selalu pesan suruh solat awal , sebab bila kita solat awal banyak benda kita dapat buat lepas tu . tapi itu la , susah cikit nak ikot . jadi harapnya lepas ni dapat la buat .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment