Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, April 2

don't believe in handsome guy

title yang meletop kan ? haha . today masa kelas BI , lecture aku ada story morry sikit . ayat title ilham dari dia :)

lecture aku cakap , nak cari BF jangan cari yang handsome . cari yang sedap mata memandang cukup la . sebabnya lelaki hensem selalu mementingkan penampilan dengan moto "biar sengkek asal nampak bergaya" =.= cuba bayangkan nanti bila korang dah duduk serumah mesti tiap pagi mesti korang akan berebut cermin kan , maklumlah nak jaga penampilan . hehe . dah tu mesti korang akan bimbang kalau pasangan korang pergi mana-mana , takut oang ngorat dia pulak . banyak risiko tu . bagi aku , tak kisah la kalau dia tak hensem , nanti dah tua berkedut juga . yang penting dia boleh sara diri kita dan keluarga nanti . but mostly dia mesti bertanggungjawab .

ada article yang aku baca , dia tulis "if you want to find your life partner , search for a man that look like father". aku tak berapa pasti apa maksudnya tapi aku setuju :)

i choose to be HAPPY ツ

1 comment:

  1. manusia hanya merancang..tuhan yang menentukan...

    follow u dear...

    ReplyDelete