Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, April 11

study week

study week !
english 
matematik 
perakaunan
ekonomi
pengurusan perniagaan
adoi .. banyak benda nak kena cover balik . dah la ekonomi akaun perniagaan banyak nak kena menghafal . tapi aku still bermalas-malas . budak lain dah study bagai nak gila dah . kekadang malu jugak dengan roomates aku . diaorang tekun study aku pulak layan movie facebook tido . macam mana nak dapat 4 rata nia ?? aim aku nak dapat 3.80 above . nak dapat keseluruhan 4flat memang tak boleh sebab sem 1 aku tak dapat 4flat . 

even ada orang kata tak perlu dapat 4flat pun boleh masuk U . itu betul . memang dapat masuk U tapi aku tak nak la masuk U yang dilelong , amik course entah apa-apa . aku nak masuk U pilihan aku , belajar course yang aku minat . persaingan sekarang makin sengit , terutama untuk girls . kalau lelaki tak nampak sangat . tu yang kena struggle jugak ni . tapi ..... aku cakap je lebih tapi tindakan kejayaan tak dilakukan . hurm ,, apa pun tak boleyh !
lepas ni , chayo syairah ! semoga semangat aku seiring dengan tindakan aku , hee

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment