Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, December 31

2012 Talk

nampaknya 2012 semakin menutup tirai. ni bermakna umur aku akan ada angka 2 di depan yeeyyyy! makin tua la aku jawabnya hahai. sebelum terlupa, happy birthday my kazen, Kak Anis yang sambut birthday hari ini. macam kesian kan :) 

memang aku akui sepanjang tahun ni banyak benda berlaku (ayat macam tahun-tahun sebelum ni tak banyak benda berlaku je kan hehe). kalau nak diimbas semua memang berjela la entry aku ni nanti. cara mudah korang baca sendiri post aku yang lepas-lepas kalau nak tahu k hee. tapi aku rasa 2012 ni agak mencabar juga bagi aku. jatuh tersungkur tergolek-golek tertonggeng-tonggeng terbalik-balik hahaha. tapi ni semua circle of life. maybe saat itu ketika itu aku berada di bawah setelah sekian lama berada di atas. banyak memori yang tercipta. ada yang manis dan ada yang pahit. hebat juga aku kan masih mampu bertahan sampai sekarang (tepuk tangan sikit untuk aku k). terima kasih kepada family aku, sepupu-sepupu, kengkawan yang selalu ada untuk aku, support aku, bagi nasihat bagai. sayang sangat dekat korang. 

kalau ditanya pasal harapan aku untuk tahun 2013 ni, banyak juga sebenarnya. nanti-nanti aku senaraikan ye ^__^ akhir kata, (terasa macam buat esei pulak hehe) aku ucapankan Selamat Menyambut Tahun 2013 untuk Semua yang mengenali diri aku dan aku mengenali mereka. 




i choose to be HAPPY ツ

1 comment:

  1. Salam n HaPPy NeW YeaR 2013..folllow awak 192, follow sy balik k thanks
    p/s: moga sucess selalu

    ReplyDelete