Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, December 12


Happy Anniversary to my Dad Ismail Mohamad Zain & my MomNoriah Mohd Taib :) 
it means so much to have the love of two wonderful people like you ! I LOVE YOU SO MUCH !! muahx ^__^


bahagianya balik rumah . tapi tension gak bila handphone asyik bunyi orang UKM cari untuk meeting la, perjumpaan la, latihan la ==" aku dah cakap aku kat rumah, jadi tak perlu lah tiap hari dok mesej tanya bila nak balik. korang balik rumah aku takde bising pun kan!

thanks to sobree sebab tolong aku daftar kursus untuk semester 2. bukan aku taknak daftar sendiri tapi takleh buka page tu, ni gara-gara Java la :( btw kau datang tepat pada masanya. sorry ya ganggu kau, bukan selalu kan :)

ni jadual yang sempat didaftar. tapi akan diupdate lagi :)

tetiba terbau perfume tu . dah lama kan ?

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment