Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, December 20

20122012

tarikh hari ini sangat unik kan . 20 Disember 2012 


alhamdulilah hari aku berjalan lancar. walaupun ada sedikit kekacauan namun selebihnya indah . 
bahagianya rasa . mungkin sebab aku dah berjaya menyiapkan kertas kerja lawatan usahawan, kertas kerja program PC Fair, minit mesyuarat dan post mortem Karnival Siswi Bistari. tak sia-sia aku berjaga dari malam tadi dan bangun awal pagi. 

dan mungkin juga aku nampak orang baju putih tu di kafe. kau tak perasan aku kan ? atau kau pura-pura tak nampak aku. tapi tak apa, ada aku kisah. serta mungkin juga faktor dari mesej yang aku baru terima tadi. sila jangan bagi mesej suspens macam tu ye. cuak kot hahaha

smile :)


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment