Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, May 23

An Evening To Remember

Assalamualaikum dan selamat pagi semua :)

alhamdulilah syukur sebab segala events untuk sesi 2012/2013 dah berakhir . perasaan mestilah sangat lega kan . nak cerita sedikit pasal MAGIZ'13 ni . 2-3 hari sebelum event of course la memang tak cukup tido, kena stay sampai pukul 2, 3 pagi siapkan apa yang patut . reheasel setiap hari . handphone tak henti2 bunyi . banyak kerja tak siap . busy busy busy . then semalam pukul 8 pagi je handphone dah bunyi tanya dekat mana . haruslah tak jalan program tu kalau takde aku kan . ecehh bajet penting jap hahaha . tapi betul la , as orang yang bertanggungjawab menghandle protokol , haruslah menjadi orang penting . kena prepare usher runner mc gimik persembahan dan lain-lain lagi la . semua tugas kot aku terlibat huhu . kerja yang bukan under aku pun aku terjoin sekali . takde protokol majlis tak jalan agaknya .  beginilah nasih seorang SM . penat juga la sebab kena turun naik tangga pergi sana sini untuk memastikan kelancaran program . nak mengamuk pun ada . minta maaf la pada sesiapa yang aku termarah or tertinggikan suara . then berkoberasi dengan teknikal pulak . nasib baik ada master mind tolong . kalau tak haru biru aku nak menjawab semua call yang masuk . tapi yang bestnya dapat main walkie talkie . dapat kawan baru . then duduk area teknikal yang boleh jadi gila kalau aku duk melayan perangai diaorang tu hehe .

overall semua berjalan lancar seperti yang dirancang . senior cakap majlis dinner tahun ni lebih meriah daripada sebelumnya . okay aku bangga . aku rasa MAGIZ'13 ni lebih awesome dan gempak daripada KAPREZA'13 . sememangnya An Evening To Remember :) terima kasih untuk hari yang bermakna . okay till then .

Ming , Yong Wei, Winston .  thanks for panggilan 'kakak' itu >.<
my pemantau . kak ika . Star of the Night . 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment