Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, May 16

Majlis Eksekutif Pelajar


hari ni nak bercerita mengenai Majlis Eksekutif Pelajar (MEP) . of course dekat semua U sibuk nak melantik jawatankuasa baru untuk semester akan datang . tak terkecuali tempat aku . mereka suruh (more to desak sebenarnya) aku isi borang ni . tapi aku malas la . cukup la aku aktif bagai nak gila dekat kolej masa tahun satu ni . jadi tahun dua nak berpindah aktif dekat fakulti or persatuan pulak . mula-mula memang agak berbelah bahagi , aku teringin tapi bila memikirkan tanggungjawab MEP ni berat dan setelah mempertimbangkan banyak perkara , aku tekad tak isi . dah alhamdulilah pilihan aku tak sia-sia . kalau nak beraktif pun , just sebagai PC or senior yang tolong-tolong junior gitu :)



btw TANIAH sesangat diucapkan kepada roomate aku sebab terpilih menjadi MEP sesi 2013/2014 . aku tumpang tuah dapat bilik besar je la nanti hehe . semoga korang dapat memberikan pembaharuan kepada kolej Pendeta Za'ba ^___^


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment