Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, March 26

nak itu, nak ini

hari ini aku asyik tidur jer. satu benda pun aku tak buat. rasa macam penat giler, pelik kan?? lepas ni pun maybe aku gi sambung tido balik. hehe (tabiat tido aku dah kembali. ngee)
semalam aku gi jalan jalan dengan family aku. my mom tanya, aku nak hadiah apa sempena dapat result SPM. macam akak aku dulu, dia minta handphone baru. aku pun pikir dan pikir dan pikir sampai tertidur dalam kete. haha
shopping?
handphone?
handbag? (jeles tengok dia ada. haha)
purshe? (dah lama tak tukar baru)

tapi tu semua kehendak semata-mata. cukup lah apa yang mak dan ayah aku bagi selama ni. mereka dah bagi aku lebih dari yang sepatutnya. mereka dah beri aku peluang kedua untuk hidup. dan tak mungkin aku dapat balas jasa tu. jadi aku tak minta apa-apa kat mereka (bagus kan aku?hehe) jadi last last ayah aku belanja aku buat speck mata baru (yeah! memang dah lama nak ganti) terima kasih abah. terima kasih emak.
 adik aku dapat toster baru (bukan main suka lagi, siap suruh beli jem strawberry, kaya, peanutbutter. sabo je la)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment