Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, March 12

SEDAR diri !

hari ni aku nak muhasabah diri kejap..bukan apa sejak dah habis sekolah ni banyak sangat buat salah..ingat bila dah tak sekolah tak jumpa kawan-kawan ingat dah tak bergosip..tapi makin banyak pula dosa mengumpat mengutuk mengata yang aku buat.. tapi tu semua bukan salah aku, diaorang yang membuatkan diri diaorang jadi bahan ( leh tak cakap macam tu??hehe ) aku sedar aku tak de la perfect sangat, baik sangat..aku pun lebih kurang sama dengan member-member aku yang lain..tapi sekurang-kurangnya aku takde la buat something yang teruk! ( comfident betul ayat..huhu )

ok la, back to the point, aku sebenarnya nak minta maaf kat kawan-kawan aku sebab selalu ngumpat korang..maaf ye..banyak salah aku kat korang..tapi korang pun selalu ngumpat aku jugak kan??aku tau la...lepas ni cuba untuk mengurangkan gosip-gosip ( boleh ke??hurm ) insyallah boleh! ada usaha ada kejayaan..yeah!


ni lagi satu, untuk kau, kau, kau dan kau..jangan nak gedik dan ngada-ngada sangat boleh tak?? bosan siot aku tengok..tiap masa pasal kau, kau, kau dan kau je..jangan nak promote diri boleh tak?? jangan la buat aku anti pulak dengan kau, kau, kau dan kau..aku tau la aku tak hot, lawa, pandai macam kau, kau, kau dan kau..tapi aku bangga la dengan diri sendiri sebab tak jadi macam kau, kau, kau dan kau..kau, kau, kau dan kau memang buat aku berdekah la! itu je aku nak cakap..untuk kau, kau, kau dan kau..aku minta maaf banyak-banyak ye ngutuk banyak-banyak..


saya si hipokrit
ada masalah??

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment