Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, March 23

tarikh hari ini 23.03.2011

hari ini 23.03.2011 bersamaan hari RABU
tajuk tak ada kaitan dengan gambar

syukur alhamdulilah, walaupun result aku tak la gempak sangat macam budak budak lain tapi aku bangga dengan result aku, tu lah hasil daripada usaha aku..
terima kasih semua terutama keluarga yang tak putus putus support aku, guru guru yang susah payah mengajar buat aku paham, kawan kawan yang selalu teman aku belajar dan bagi aku copy note dan homework korang, terima kasih kepada semua yang terlibat lah senang citer..

SPM merupakan satu permulaan untuk memulakan langkah baru , tidak bermakna keputusan SPM yang baik menjamin masa hadapan , dan tak mungkin keputusan SPM yang teruk menggagalkan hidup, jadi berusahalah untuk terus maju ke hadapan , hendak seribu daya mahu seribu cara.

maaf ye mas ahmad safwan sebab copy ayat awak, tapi saya edit taw sikit sikit..hee


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment