Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, December 27

entah kenapa sejak dua menjak ni aku macam makin sensitif . i mean senang sangat nak merajok menangis . eee apa ni ?? tak suka la . memang sometimes aku cakap aku okey dengan semua ni . hati dah keras (kononnya) tapi sebenarnya tak macam tu . 

kadang kadang bila orang ignore aku , aku sedih . then bila aku dapat markah rendah , aku nangis . bila aku tension aku nangis lagi . kadang kadang hal kecik pun dah boleh buat aku terasa hati . tak paham la seyh kenapa macam ni =.=

berharap ini semua akan berakhir . memang hidup ini penuh rintangan . like he always said, "you choose this path, so you must face it". hidup biar berakal , mati jangan jadi hantu :)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment