Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, December 29

give BLOOD

tetiba terbuka hati nak menderma darah . mula kena timbang . okey pass . berat aku **kg (angka dirahsiakan) hehe . then test darah aku jenis apa . B . lepas 18 tahun hidup baru aku tau jenis darah aku , haha . check tekanan darah . pass jgak . tunggu turn . 350ml darah aku derma hari ni .  masa derma aku rasa macam ..... susah nak diungkap dengan kata-kata la . nurse tu baik . alhamdulilah aku tak apa-apa . cuma muka aku pucat sikit , tangan aku sejuk . balik bilik terus tidur .

nak cerita , aku ecxited dan teruja taw . maklumlah first time derma . tapi dalam masa yang masa aku takot juga . masa nurse tu cucuk nak masukan jarum kat tangan aku , aku teringat kenangan masa aku kat hospital dulu . hehe . sayang aku tak de amik pic masa kat hospital . kalau ada dah boleh bagi korang tengok :)

mom , dad .. sorry tak bagi tahu . if bagitahu mesti mom dad tak bagi kan . jangan bimbang , dah okey sikit sekarang :)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment