Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, February 13

12.02.2012

baru aku perasan tarikh semalam 12.02.2012 . sebab tu kot perangan aku pun jadi tak betol . haha

semalam petang ada group discussion . entah kenapa aku asyik nak usik member-member aku je . ketawa tak henti . sampai member aku mampu geleng kepala je . hee
malam . lagi FUN ! 
pergi Pesta Tahun Baru Cina - anjuran students cina matrik aku
memang seronok habis . tambah-tambah live konsert lagu A Thousand Year yang aku suka . so memang aku join nyanyi melalak sama la . 
dengan tarian korean , okestra , tarian cina , agogo , cabutan bertuah , makan-makan , etc ....
menjerit ketawa gurau memang semua ada ..
memang makin tak betul la kan aku jadinya . haha

Always Laugh When You Can . It Is Cheap Medicine


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment