Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, March 6

geram seyh

gerammmmm ! aku ingatkan bila kerja rancangan perniagaan (RP) siap , aku tak perlu la nak buat apa lagi .rupanya tak jugak . malam lepas aku siap print RP , dapat call . suruh aku ubah itu ini . banyak cantek muka kau . dah tu nak komplain RP teruk la , tak sesuai la , tak releven . helo , sekurangnya ada jugak hasil dan sumbangan kteorang . apa sumbangan kau ? harap mulut ja lebih . 

btw asal kau tak buat powerpoint ? menyusahkan aku je nak kena buatkan untuk kau . cakap pandai tapi apa pun tak boleh . nasib baik aku pikir ni untuk kelas , tu pasal aku buat jugak . aku memang suka buat kerja orang lain . lebih-lebih lagi kerja orang malas macam kau . masa presentiation lepas pun aku yang buatkan slide show kau sampai kau dapat presenter terbaik + popular . ada terima kasih kat aku? tak ada . btw kalau kau malu dengan hasil group ni , kau tak payah la susah susah nak present . bagi je kat orang lain . bila hodoh pun hasil tu , kalah bermaruah , jangan kalah sebab tak ada hasil apa-apa . kau jangan ingat aku akan bertolak ansur dengan orang yang macam kau . dulu boleh la , tapi sekarang jangan mimpi . 



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment