Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, March 6

semua baru

dah lama giler aku tak update blog kan . so ni aku cerita serba ringkas tapi padat okey :)

27/02/2012 - 05/03/2012

minggu yang cukup BUSY ! banyak benda nk kena buat diselesaikan . minggu yang penuh dengan DRAMA dan TENSION . tak lupa juga AIR MATA .
1. kena buat produk inovasi untuk subjek pengurusan perniagaan . memang tu yang buat aku tension moody sepanjang minggu . tahap kesabaran telah mencapai tahap maksimum . kalau mereka boleh tunjukkan perangai sebenar dyorang , kenapa tidak aku . sorry la nak aku buatkan kerja korang . aku tak nak jadi syairah yang senang dibuli . kerja korang , korang buat sendiri . aku dah malas nak layan perangai korang yang #$&*% :)

2. rabu . aku join pertandingan pidato . haha lawak kot . nasib baik budak yang handle tu cute . tak sampai hati pulak aku nak tarik diri . so aku hembus je la apa yang aku hafal depan juri . dapat no4 beb ! haha . taniah untuk aku :P

3. khamis . mak aku telefon , aku terus menangis . tak kuat juga rupanya aku ni ea . bertapa hebatnya kasih sayang ibu bapa tu . parents aku sanggup datang melawat aku even mereka busy . walaupun mereka tau aku banyak kerja , tak boleh balik bermalam , tapi mereka tak kisah . janji dapat jumpa aku walaupun seketika . mom , dad . I LOVE YOU SO MUCH ! mak aku buat kek coklat . hee

4. sabtu . MATHS SHOPPING . memang meriah . aku join bergroup . punya semangat nak dapat hadiah , sanggup memeningkan otak berfikir jawab soalan maths. memang aku rasa aku dah bijak dengan maths , hehe . dapat hadiah ke3 . hamper . okey la tu daripada tak menang kan :)
5. ahad . ORIENTARING EXPLORACE . memang terbaik . tak pernah dalam hidup aku kena makan bawang putih mentah-mentah . bila dah makan apa lagi , muntah la ~_~ pastu ada satu stesen tu aku kena minum air sirap + garam + cili + bawang . air seribu rasa . lepas minum memang laju je kuar . sampai satu tahap aku sesak nafas . rasa nak mati o0 . tapi alhamdulilah hidup lagi . even aktiviti mencabar . tapi tetap FUN !
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment