Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, July 14

Selangkah ke Hadapan



Tawaran Kemasukan Ke Universiti Kebangsaan Malaysia
Bagi Semester 1 Sesi 2012–2013
 
TAHNIAH, ANDA BERJAYA
 
NAMA: NUR SYAIRAH BINTI ISMAIL
NO.KAD PENGENALAN: ***********
PROGRAM: Ijazah Sarjanamuda Ekonomi dengan Kepujian
FAKULTI: Ekonomi & Pengurusan
TAHAP PENGAJIAN: Prasiswazah
Cetakan Surat Tawaran Hanya Boleh dibuat Mulai 16 Julai 2012.

akhirnya kerisauan aku berakhir . 
syukur alhamdulilah . 
excited ? err maybe la . . .
family aku , nenek , pakcik macik semua tumpang gembira untuk aku ..
dan aku ??
tersenyum saja yang mampu  :)
TANIAH juga kepada kawan-kawan aku yang dapat masuk U ..
korang pun mesti teruja kan ?
semoga segala urusan kita semua dipermudahkan :) 


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment