Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, July 17

Xmirror


okay fokuskan pada spek mata hitam tu je . accually nak beritahu . spek mata hitam tu sebenarnya spek mata 3D yang orang gunakan masa nak tengok wayang . korang mesti tak percaya kan . tapi ni la hakikatnya . macam mana aku boleh dapat ? well hari tu aku pergi tengok wayang dekat Jusco Terbau dengan family aku . ICE AGE4 . macam jakun seh sebab dah dekat setahun kot aku tak masuk sana . asyik pergi Jusco Bukit Tinggi ja . teruja sebab tengok tempat wayang dah upgrade . dah tukar bentuk . haha . then masa beli tiket , akak kaunter tu bagi beg plastik ada spek mata ni ikut bilangan tiket yang aku beli . dia dah bagi , aku pun ambil je la . after wayang tamat , aku ingat akan ada orang tunggu macam selalu dekat pintu luar nak punggut spek mata 3D ni tapi tak ada . well apa lagi aku pun bawa masuk beg la . hahaha .
aku ada , korang ada ? haha

i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. hahaha. nakal ek ? nasib baik diorang tak buat spot cek. btw, sy follow blog awk tau. kalau sudi,singgah la blog sy. ^^

    ReplyDelete
  2. haha . 1 panggung dapat spek mata ni
    kalau kena tangkap , 1 panggung kena juga ..
    hee

    ReplyDelete