Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, August 25

Ohh My Raya

raya yang awsome !
raya pertama . 
rumah nenek di johor 
berkebaya hitam . muahaha
duit raya yang mashuk ! hee

raya kedua
kampung Banting, Selangor
duduk rumah tolong masak . ada kenduri lepas magrib .
makanannya memang aumm ! makan sampai menjilat jari la . hehe

raya ketiga
beraya ke rumah sedara mara aku . sampai ke Klang . haha . 
setiap rumah makan berat . perut buncit ! haha
gembira sakan la raya reramai =)

raya keempat
pulang ke johor tapi singgah dulu di UKM Bangi
saja melawat tempat , hee
malam sempat lagi beraya dengan kengkawan , hoho

raya kelima
berbaju biru , muahaha ! first time kot pakai tudung sarung waktu ada event penting . macam kelakar kan muka aku . haha 
jemput kengkawan datang rumah makan :)
memang best walaupun kepenatan .  

btw nie just kawan aku . 
boy baju biru a.K.a wan , aku baru je kenal . kebetulan kami sedondon kan . hahai 
boy baju hitam a.K.a fauzie , member lama yang dah lama tak jumpa . memang setiap tahun dia jadi tetamu terakhir aku . penat weyh tunggu kau =_="

dapat juga jumpa awak =)

hahai . panjang giler kan entry aku . enjoy ya 


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment