Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, August 1

sejak akhir-akhir ni aku banyak habiskan masa menyebukan diri dengan perkara yang .. entah ye , yang selalu aku buat kot . sambil berfikir tentang hal aku dan dia dan lain-lain . tumbuh jerawat muka ni dibuatnya , fikir banyak sangat , hehe . and today masa dekat dapur , emak aku ada cakap benda yang bernas . biasa la aku memang suka story mory dengan mak aku . bagi aku emaklah kawan yang paling memahami aku , sebab dia melihat aku membesar , dia tahu aku macam mana , kekurangan kelebihan aku . kata-kata mak aku petang tadi dah menyedarkan aku . membuat aku tersedar dari dilema . biar masa yang menentukan segalanya . emak aku selalu guna ayat tu . tapi ada betulnya . tapi bila mak aku tanya boleh ke aku berjauhan dari dia , aku terus peluk mak aku . hanya Tuhan saja yang tahu bertapa sedihnya hati aku .

apapun , alhamdulilah aku dah dapat kumpulkan semangat aku kembali . aku rasa aku dah kembali okay . thanks to my mom and my friend .
to you , i'm sorry for everything i done . i know i'm wrong . and i really want to be with you . imy ~

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment