Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, February 18

Cafeland


CAFELAND 

ni lah satunya game yang aku main dekat fb sepanjang aku cuti akhir sem 1 . best tu boleh la kot . ala setakat isi masa lapang je hehehe . sampai masa perkampungan hari tu pun aku curi-curi online main benda alah ni juga sampai kena tegur dengan hanid & madi . ehh biar la, jeles la tu hehe . tapi lepas ni memang takde la aku nak main benda alah ni selalu sangat . kelas dah start . 

cakap pasal kelas , hari ni first day of 2nd semester . not bad la . at least masih boleh dipertimbangkan lagi . cuma agak kekok bila join kelas yang memang tak ada orang yang aku kenal . nak drop subjek tu ambil hari lain boleh je, tapi malas la . apapun berharap hari aku akan terus berlajan lancar :)



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment