Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, February 6

jarang tengok cerita melayu dekat pawagam
kalau tak salah cerita first yang aku tengok, cerita hantu kak limah
tengok reramai dengan besties aku hahaha
tapi tadi aku tengok cerita Juvana . not bad la , ada yang kelakar hehe
tak membazir kot


 thanks ye sebab belanja aku ni semua . makan tengah hari pun kau belanja . thanks so much!
memang saja nak aku gemuk kan haha
next time aku belanja kau ea
kalau ada masa kita jumpa lagi :)
:: WSN ::

p/s : memang kekok kuar dengan kau sebenarnya tapi nasib baik aku peramah kan :p



i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. best ker Juvana? Ingat nak tengok jugak?
    Rasanya raya nanti kuar kat tv tak? Hahahah

    ReplyDelete
  2. best kot, ada la gak unsur kelakar
    lagipun tiket wayang murah, so tak kisah sgt tgk :)

    ReplyDelete