Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, February 12

sedar tak sedar dah sebulan aku ada di johor . sebulan? kalau ikut cuti sem memang sebulan . tapi bila dah tolak program U yang aku join , then ulang alik balik kampung banting , memang tak sampai sebulan sebenarnya aku dekat rumah . ni aku kena balik U awal sebab ada perkampungan . tak pe la , dah aku baik sangat .

apa pun , 80% daripada yang aku rancang alhamdulilah dapat dilaksanakan . lagi 20% tu anggap lah takde rezeki nak buat . terkilan juga sebab 20% yang tak dapat dilaksanakan tu lah benda yang paling aku nak buat . tapi tak mengapa lah . btw sempat juga aku jumpa kengkawan aku , yang tak sempat jumpa tu maaf ye . 

bila lagi nak balik joho ? tak tahu la , macam lepas ni dah susah nak balik je . banyak tanggungjawab yang perlu dilaksanakan . mampukah aku ? InsyaAllah . semoga aku dapat perbaiki kesemuanya . 

i'm just a girl who has so many story .





today i wish for a miracle , to meet you but the miracle doesn't happen . 
a part of me just can't let you go . weird right? hahaha . 
me like you and you like her . that's why people says Love is Blind . sorry 

i choose to be HAPPY ツ

1 comment: