Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, February 17

Perkampungan KAPREZA

rabu lepas aku dah bertolah balik ke U untuk Perkampungan Kapreza . mula-mula rasa macam "aishh asal kena balik awal, tak sempat nak jumpa orang lagi ni" . but then rasa "hurm okay juga kot balik awal" . nasib baik makanan dia sedap hehe .

cerita pasal perkampungan, memang serius banyak gila kerja nak kena buat . nak kena cari sponsor telefon orang bagai, buat surat minta sponsor, buat RE belanjawan carta tentatif semua . jenuh ai ==" tak pernah-pernah aku telefon syarikat besar minta sponsor, cuak juga . nasib baik ada roomate aku, Anis . dialah yang banyak tolong aku . then masa malam pembentangan dah macam di parlimen . dengan felo-felo pun join sama . siap bertekak bagai . pukul 1 pagi baru meeting habis . tapi alhamdulilah separuh dari tentatif program dapat disiapkan . walaupun tak perfect mana . memang lepas ni kena work hard la sampai program sebenar berlangsung hujung bulan 3 nanti :)

btw sempat juga melakukan aktiviti yang tidak berkaitan dengan perkampungan ni .

hahaha midnight movie . konon nak sukasuka dulu sebelum result kuar hari jumaat . cerita yang best, tak rugi tonton . nasib baik tak kena tahan dengan abang guard sebab balik pepagi muehehe .

ni lagi satu hal . bila nak check result kuar pulak atas kat atas tu . entah dari mana muncul pula hutang RM70 pun aku tak tahu . nasib baik hari jumaat, sempat juga aku pergi censolary untuk bayar hutang . bukan pasal result yang aku risaukan, tapi pasal pendaftaran subjek sem 2 nanti . taknak la pasal RM70 aku tak boleh daftar subjek kan .

disebabkan meeting yang tamat pukul 1, perut tetiba meronta minta di isi . kebetulan senior Anis ajak kuar gi mamak . pucuk di cita ulam mendatang ! hehehe .

tapi mungkin disebabkan balik pepagi, tido pun sehari 4 jam lebih je, then kerja tak henti waktu siang, duduk pulak dalam aircon, kesihatan pun mula la tergugat . kalau setakat demam dan selsema aku tak kisah sangat . tapi kali ni batuk sekali . dah la aku dah lama tak batuk . okay aku cuak! 

harap-harap semuanya akan baik-baik saja =)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment