Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, February 10

aktiviti ku ..

hari ni buat kek lagi..lalala
sejak duk uma ni makin rasa rajin pula nak buat kek..
mula mula rancang nak buat kek batik..
bersemangat kayuh basikal gi kedai dalam cuaca panas..
semua bahan dah dapat, tapi nak cari butter tak jumpa pulak
habis 1 pekan tawaf semata mata nak cari butter tapi tak de
jadi kek batik = cancel :(
mula la merancang buat kek pelangi..nama bukan men gempak lagi..
buat dengan penuh semangat tapi tak menjadi sangat keknya
bantut + ranggup .. haha
lepas dikenal pasti punca..rupanya aku tak pukul telur sampai kembang & bakar lama sangat dalam oven
tapi apa pun rasa masih ada..cuma perlu diperbaiki lagi..uhuh


dua tiga hari ni aku asyik teringat kenangan dengan kawan kawan aku je
aku teringat peristiwa kene ceramah dengan mak iqa
aku teringat nasi goreng yang nenek haida buat
aku teringat waktu kecik kecik aku kayuh basikal dengan kawan kawan aku gi sekolah
aku teringat waktu jamuan makan makan dekat sepang
aku teringat waktu cikgu mengajar
aku teringat waktu aku dan kawan kawan lepak kat kedai akhbar
banyak la yang aku ingat...
sungguh seronok :)


gembira la selalu wahai syairah
happy Pictures, Images and Photos


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment