Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, February 2

ubat ku sayang

OMG !!!!
dalam masa 6bulan 3minggu 3hari , rupanya dah 1052 biji pil aku telah . .
73 kali enjecti0n dan 11 kali x-ray . .
orang selalu susah hati kalau kena g x-ray , aku lak susah hati kalau tak g x-ray 
kesian sel-sel dalam badan aku musnah , huhu
pape pun , congrats to myself . . yeah . .
syairah memang hebat !!
tapi tu tak termasuk lagi pil selsema yang aku makan . .
ubat batuk lak dah berbotol-botol . .
memang kenyang . . kenyang makan ubat . . hehe
tinggal lagi 2minggu sebelum jumpa doktor lagi , harap-harap keadaan bertambah baik . .
dah tak larat nak telan lagi ubat yang sama
pandang ubat batuk pun dah fobia , apatah lagi kalau nak telan
apa-apa pun bersyukur sebab masih diberi kesihatan . .
bukan semua orang diberi ujian macam ni , insan-insan terpilih je yang dapat . .
saya sangat istimewa kan ? hehe

saya nak sihat

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment