Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, February 26

sekadar luahan

hurm..aku tak tahu nak mula macam mana..pernah tak korang tak dapat buat benda yang korang nak buat??mestilah pernah kan..


sedih bila apa yang aku nak buat,aku tak dapat buat..pergerakan masih terbatas..kalau dulu aku boleh terima sebab aku sakit, tapi sekarang aku dah baik! doktor yang cakap, aku dah tak perlu rawatan lagi..kenapa layan aku macam orang sakit lagi??aku dah sihat la, aku dah tak macam dulu..betul! aku nak juga merasa menjadi seperti kawan-kawan aku yang lain, aktif macam dulu..salah ke??


tapi aku tahu tu semua untuk kebaikan aku juga..mereka buat macam tu sebab mereka sayang aku, mereka tak nak aku jadi macam dulu..sebenarnya aku yang teruk..aku yang tak paham mereka, walaupun doktor kata aku dah sembuh dan tak perlukan rawatan, tapi aku masih dalam pemerhatian..aku yang salah, tak nak jaga diri sendiri..teruk aku ni, asyik mementingkan diri sendiri!!


jadi kepada syairah ismail a.k.a diri sendiri, jangan sedih dan sensitif sangat ok..think positif! 


kepada awak, banyak perkara saya nak kongsi dengan awak, tapi awak selalu takde waktu saya perlukan awak..tapi takpe la, saya paham..awak pun ada urusan yang nak dibuatkan..semoga awak baik-baik saja di sana :)
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment