Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, February 18

nak promote ckit

arrgghhhh!!!!
setiap hari menghabiskan masa mengadap laptop
harap-harap mata ok la..tak mau pakai cermin mata tebal
tapi apa boleh buat..nama pun bekerja dengan laptop
tak kan tiba-tiba nak mengadap tb pula
chatting?? nope la..aku sekarang dah kurang online laman sosial ni
baik kan aku? haha
accually aku bantu ayah aku buat buku komsas sekarang, hebat kan?
bekerja di rumah, suka la . . lalala~ 
even tak banyak macam orang keja tapi cukup la nak buat beli gula-gula
sapa-sapa yang nak tempah buku ni, boleh hubungi saya ye :D
nak promote ckit..hehe





  



buku komsas yang lain masih dalam pembikinan
(tu yang aku tengah buat sekarang)
mari membaca
selamat beramal
hehe

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment