Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, February 19

kerja gila la

OMG !
tak sangka aku buat benda macam ni hari ini
betul betul gila la .........


dari bangun tido hingga pukul 3.20 petang, stay uma buat kerja
pukul 3.23 ptg , tepon bunyi

iqa : kau tengah buat apa?
aku : aku dok online je, nape?
iqa : jom jumpa auni, nanti kol 3.45 p.m aku amik kau
aku : ok


siap siap.. 3.45 ptg iqa datang.. g jemput pka.. bertolak ke BP
jumpa auni.. lepak kat tasik.. bergosip.. snap pic
rindu sama auni, macam setahun tak jumpa

makan di warung UBC.. berkongsi chicken chop dan fish and chip.. gosip lagi
baru teringat tak solat asar.. singgah masjid jap, bagus kan ??
6.55 petang, timbul idea gila = culik auni
tepon ayah auni.. bukan mita wang tebusan tapi mita kebenaran
kamu memang berani la iqa !
misi berjaya.. auni dibawa lari menaiki kereta ke rengit
lokasi persembunyian = uma auni
after solat magrib.. mesej kawan kawan
bershopping di pasar malam.. ayu auni berbaju kurung

buang masa bersama razeen dan acid di medan selera
bergelak ketawa.. makan lagi, sungguh kurang sopan
10.45 p.m  baru teringat nak balik rumah
nasib baik kena leter je
sekarang aku online :)
terima kasih ya semua

to mum and dad, maaf sebab balik lambat
teruskan bekerja syairah!

i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. HAHAHA....memg best giler + nasib baik bapak dia tak buat laporan polis, anak hilang..hehe

    ReplyDelete