Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, June 12

10a.m : check up . timbang berat tekanan darah semua . tunggu turn jumpa doktor . hee jumpa cikgu jawiyah . rindu cikgu :)
11a.m : masih menunggu . masih bisa bersabar . main game kat hp . lalala
12p.m : dan terus menunggu lagi . kesabaran makin berkurang . bertambah geram apabila ada kenalan mereka yang datang akan didahulukan . what ?!! very unfair ! rasa nak mengamuk je . nasib baik ada emak aku . mak aku kata nilah pemeriksaan aku yang terakhir jadi apa salahnya tunggu lama sikit . aku pun okay fine ~
12.35p.m : sampai juga turn aku . jumpa doktor tak sampai 10 minit pun =_=  .

doc : okay. come and see me a year from now.
me : hah ? but why? I've waited a long time. 1 year 11 month and 1 day . 
doc : This is the procedure...bla bla bla.......

haha . terima kasih doktor kerana buat aku menunggu lagi . setahun bagi doktor memang tak lama kan . esok lusa memang dah setahun . kenapa tak cakap lagi 3 4 tahun lagi baru jumpa . kan senang . hanya Tuhan saja yang tahu perasaan aku saat itu . aku bukan minta lebih-lebih . sabar ja la .
hujan turun dengan lebat seperti memahami perasaan aku . menangis dalam diam ( T_T )

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment