Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 6

MukaBuku

ada orang kata aku over di laman mukabuka . post status nak cari perhatian . gambar nak gedik-gedik . then nak tunjuk-tunjuk kemesraan aku dengan si dia di fb  . really ? 
firstly aku rasa aku takde post status yang meraih perhatian . nak kata ramai like status aku , tak kot .. second takkan aku nak letak gambar aku yang selekeh serabai . aku letak gambar yang aku sendiri rasa elok . tapi maybe ada gambar aku yang korang meluat tengok rasa gedik or over , sorry la . then soal aku dengan si dia , korang jealous ke ? aku rasa takde la jiwang ngada sangat
sebenarnya kalau nak diikutkan ramai lagi yang aku rasa over . tapi tak apa la , mereka tegur aku maybe sebab mereka sayang aku . mereka selalu perhatikan aku . sorry kalau apa yang aku buat di facebook menggangu ketenteraman korang . aku akan perbaikinya . maaf kalau memang aku over . we all make mistakes . 
tersentap ke ? sikit la , huhu

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment