Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, June 24

seriously mata aku dah macam panda . apa taknya tidur lambat bangun pun lambat . mata pun jadi sembam . haha . btw ada aku kesah ? *sikit la

recently aku banyak habiskan masa tengok movie . tapi lebih kepada wayang la . why ? sebab dekat rumah ayah aku pasang LCD , pancarkan dekat dinding besar-besar pasang speaker tutup lampu bawah makanan dari dapur dan taaadaaaaa jadi la pawagam mini . hehehe . majority cerita yang aku tengok cerita kartun . kelakar gilar . awesome jugak kan kan kan .


btw aku baru habis tengok cerita anime Kaichou Maid Sama . memang sweet sangat la . ketawa sengih sorang-sorang . hehehe

aku memang suka tengok kartun . korang ada masalah ker ?

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment