Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 20

Tragedi Blueberry

nie cerita yang berzaman punya tapi aku baru nak update . hahaha .
hari tu aku buat kek cawan blueberry . nak kata spoil tak la jugak tapi macam kelakar je hari tu . mula la sesi menyukat tepung magerin gula dan lain-lain . masa tengah kacau adunan tetiba baru teringat tepung tak masukkan baking power lagi . cari punya cari tak jumpa ! gelabah d0h . kalau tak ada baking powder memang bantat la kek aku . so siap-siap nak keluar pergi kedai semata-mata nak beli baking powder . ingat nak bawa je kereta tapi conform ayah tak bagi . lagipun ayah tengah tidur dan kunci pada dia . so naik transport rasmi : basikal :) tengah nak kayuh baru perasan tayar basikal tak ada angin pulak . hahaha memang spoil . bila dah buntu , masuk rumah pergi dapur ambil nasi lemak bawa depan tv makan , hehe .
bila ayah aku bangun , cerita la dekat dia . agaknya ayah aku kesian kot , dia terus bagi kunci kereta pada aku . haha Yes !! seperti biasa ayah akan ikut sama . jadi driver ayah kejap . bawa dia pergi klinik , kedai , uma nenek .. best ! apapun dapat juga baking powder aku . baru boleh sambung buat kek lalala ~


 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment