Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, April 19

di saat aku kesorangan melepaskan segala lelah kerinduan . kau hilang di saat mentari memancarkan sinarnya . di saat aku hampir hampir dapat melupakanmu , kau hadir tika mentari mula terbenam . menyusun sebaris ayat yang mampu menenggelamkan segala perasaan benci . melepaskan kata kata yang terindah dan menyatakan akulah yg paling memahami . paling baik yang pernah kau temui . seakan akan dalam mimpi yang nyata . tapi di saat kau senang kau hilang tanpa kusedari . dan seakan air mata dipaksa mengalir laju membasahi pipi . siapakah sebenarnya aku padamu .

siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment